Aktualności
Koncerty
Księga gości
Linki
Podziękowania
Wywiady i recenzje
Kup
Kontakty
Księga gości

Jest już 1167 wpisów w księdze gości.
Stron: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 »

Nazwa|Imię|Ksywa:Wpis do księgi:
GoferDodany: wto, 4 sie 2009, 18:41:19
http://www.youtube.com/watch?v=_NMFPpLD2hQ&eurl=about:blank&feature=player_embedded  
czy ktos zna tą melodie?????????
ZupaDodany: wto, 4 sie 2009, 18:26:28
Dziękuję za najlepszy koncert na Przystanku Woodstock, wspaniały klimat i dreszcze na całym ciele. Byliście najlepsi! Fenk ju, fenk ju soł macz! 
Pozdrowienia dla całego zespołu i dla fanów. :)
woodstockowiczDodany: wto, 4 sie 2009, 17:46:21
Najlepszy koncert na woodstock i to nie tylko moje zdanie, kogo nie zapytam to stał pod sceną zahipnotyzowany mega koncert dzieki wielkie pozdrawiam
KalistaDodany: wto, 4 sie 2009, 17:11:39
Jelonku!! dales czadu na woodstocku...mega koncert!! :D
IssuesDodany: wto, 4 sie 2009, 13:29:57
Dziękuje za koncert na Przystanku Woodstock! Przyznam szczerze, że nie znałem Pańskiej muzyki wcześniej, ale po koncercie nie mogę się z nią rozstać :) Było wspaniale!
TheraDodany: wto, 4 sie 2009, 12:22:16
Dziękuję za koncert na Woodstocku. Wyrywał z butów! 
Znam Twoja twórczość jeszcze z Ankh i Huntera. Jak zawsze genialna :) 
Podziękowania również dla kolegów z Twojej ekipy :) jesteście niesamowici!
Blacha z BolesławcaDodany: wto, 4 sie 2009, 01:39:17
Dzięki Ci za koncert na woodstoku człowieku byłeś rewelacyjny twoj wystep przebił Guano i całą reszte... A ten cover metalliki to wogole całkowita miazga. Zainteresowałem sie po woodstoku twoj twórczością:)
Agata z Jeleniej GóryDodany: pon, 3 sie 2009, 20:25:08
Bardzo, BARDZO! dziękuje za cudowny koncert na Woodstocku! Jesteście wspaniali!
NanszeDodany: pon, 3 sie 2009, 18:45:59
Pogo na PW '09 przy "Jelonku" to była czysta ekstaza :) Wielki szacun i pozdro!!!
KaszubyDodany: pon, 3 sie 2009, 14:40:34
dzizas, ale wymiot na Przystani... Chlopak, myslalam, ze mnie serce z piersi wyrwie! Te dzwieki wchodza w kazdy zakatek ciala!! I za to przeokrutnie wielkie DZIEKUJE!! Niech moc bedzie z Toba!! AVE \m/
KiaraDodany: pon, 3 sie 2009, 13:04:32
Po raz pierwszy usłyszałam Cię na Przystanku. To było niesamowite! Zakochałam się od pierwszego słyszenia ;-)
FiaskoDodany: pon, 3 sie 2009, 10:13:08
Szanowny pan miecie. Zagrałeś najlepszy koncert na tegorocznym przystanku. Łódź pokochała Jelonka :)
martÓH ;DDodany: nie, 2 sie 2009, 17:43:19
świetna muzyka! zakochałam sie w niej na woodstocku ;)  
było super!!
OskarDodany: sob, 1 sie 2009, 15:48:47
Na Woodstocku jak zwykle dałeś po jajach... szkoda, że tak wcześnie poszedłeś...a piosenka Sad but True wyszła genialnie...
AnetaDodany: sob, 1 sie 2009, 13:34:53
Rewelacja na Woodstocku:) !!!! 
Zapraszamy do Krakówa takiej muzyki nam trzeba :)
kaśka*Dodany: pią, 31 lip 2009, 22:34:56
daliście czadu na woodstocku!Jesteście najlepsi!szkoda tylko, że widziałam Was jedynie na monitorze komputera:-(.Błagam, koncertujcie jak najczęściej!!!
jagodaDodany: czw, 30 lip 2009, 11:25:03
jesteście wspaniali i niepowtarzalni, dobrze, że w Polsce też są tacy muzycy 
pozdrawiam :)
WaldiDodany: czw, 30 lip 2009, 10:23:41
Dzięki za HF. To był zdecydowanie najlepszy koncert festiwalu. Godnie zatąpiliście nieobecną gwiazdę. Z czadem, luzem i zajebistą muzą. Tak trzymać !
gall anonimDodany: śro, 29 lip 2009, 17:51:17
Witaj Jelonku mój najdrozszy! 
Zagrałeś na Feście... podobno było świetnie lecz nie każdy w Szczytnie miał kiedykolwiek przyjemnosć poczuć energię płynącą z Twojej muzyki 
ktrótko mówiąc... człowieku - zagraj w szczytnie, obojętnie czy z Hunterem , czy z orkiestrą dni naszych czy solowo ale zagraj.... 
pozdrawiam
MonikaDodany: wto, 28 lip 2009, 16:14:13
Dzięki za świetny koncert na Hunter Fest 2009 :) Po prostu rewelacja! Życzę dalszych tak wspaniałych występów :) Pozdrawiam :)

StaggShure

Polsound

Rivera

Galli

Laboga

Copyright 2009 © Jelonek. Wszystkie prawa zastrzeżone Webmaster: DeviNet
Jelonek on Facebook